listopada 20, 2020

[K-DRAMA] Dramy dostępne na Netflixie, które warto obejrzeć


Hejka kochani! Z racji, że często podczas prowadzenia naszego Instagrama (na którego Was serdecznie zapraszam: @eyeofkorea) zadawaliście mi pytanie „Polecasz jakieś dramy z Netflixa?”, postanowiłam zrobić takiego posta. Wiem, że nie każdy lubi wydawać pieniądze na oglądanie seriali, dlatego dramy z posta są dostępne również na innych darmowych stronkach! Miłej lektury!

Vagabond

INFORMACJE O DRAMIE:
Tytuł (hangul): 배가본드
Gatunki: akcja, kryminał, thriller, romans, melodramat
Liczba odcinków: 16
Czas trwania odcinka: około 1 godziny
Data wydania: 20 września 2019
Reżyser: Yu In Sik
Scenarzyści: Jang Young Cheol, Jung Kyung Soon
Stacja emisji: SBS

GŁÓWNE ROLE:


OPIS:
Kiedy jego bratanek ginie w katastrofie lotniczej, kaskader Cha Dal-geon postanawia zbadać przyczyny wypadku z pomocą tajnej agentki Go Hae-ri.
Źródło: netflix.com

ZWIASTUN:

KILKA ZDAŃ ODE MNIE:
Na pierwszy rzut idzie drama „Vagabond”, czyli najlepsza drama akcji, jaką oglądałam. Jak dla mnie, drama miała kilka niedopatrzeń, na które zwróciłam uwagę, lecz nie wpływały na fabułę. Jeśli oczekujecie od dramy wątku miłosnego, to znajdziecie go w tej dramie, lecz w małych ilościach. Na pierwszym miejscu jest odkrywanie tajemnicy wypadku samolotowego, strzelanki i bójki, które swoją drogą były bardzo realistyczne i genialne. Moim zdaniem najprzyjemniejsze dla oka były początkowe sceny z Maroka. Mimo częstych bijatyk dało się zawiesić oko na ślicznych krajobrazach. Serial posiada wiele świetnie wykreowanych postaci, od tych pozytywnych, do tych z czarnym charakterem. Produkcja co chwilę zaskakiwała niespodziewanym zwrotem akcji, co wpływało na to, że się nie nudziłam i z ekscytacją sięgałam po dalsze odcinki, i nie potrafiłam oderwać wzroku od ekranu.

ULUBIONE OSTY:

The VANE - Open Fire



Elaine - Fallen Star



I'll - Breaking Dawn


Lee Chan Sol - Good All Days


Lee Ju Hyuk - Here For You

OBEJRZĘ NA:
  • Netflix
  • DramaQueen


Hymn of Death
Źródło: https://asianwiki.com/He_Hymn_of_Death

INFORMACJE O DRAMIE:
Tytuł (hangul): 사의 찬미
Gatunki: wojenna, historyczna, dramat, romans
Liczba odcinków: 3
Czas trwania odcinka: około 1 godziny
Data wydania: 27 listopada 2018
Reżyser: Park Soo Jin
Scenarzysta: Jo Soo Jin
Stacja emisji: SBS

GŁÓWNE ROLE: 

OPIS:

Korea w czasach japońskiej okupacji. Żonaty dramaturg Kim U-jin zakochuje się w sopranistce Yun Sim-deok, która jest jedną z najważniejszych kobiet nowej ery.
Źródło: netflix.com

ZWIASTUN:

KILKA ZDAŃ ODE MNIE:
Nie wiem jak Wy, ale sama rzadko spotykam się z koreańskimi dramami wojennymi. Gdy już ten temat bardziej prześledziłam, okazało się, że są takowe seriale. W tej tematyce jest również „Hymn of Death”, ukazując czasy, gdy Korea była pod japońską okupacją. Jak możecie się domyślić w dramie Koreańczycy byli torturowani przez japońskich oficerów za każdy ich zdaniem niewłaściwy krok, nie mogli używać swojego ojczystego języka i musieli robić to, co im kazano. Szkoda, że ten temat nie był wiodącym tematem w „Hymn of Death”. Moim zdaniem, gdyby większa uwaga skupiła się na wojnie, a nie miłości głównych bohaterów, to drama jeszcze bardziej by mi się spodobała. Mimo wszystko uważam, że ten króciutki serial jest godny polecenia. Historia Kim U Jina i Yun Sim Deok jest wzruszająca i pozostawia dużo pytań w głowie.

ULUBIONE UTWORY:


Sohyang - My Heart Knows


OBEJRZĘ NA:
  • Netflix
  • DramaQueen


Love Alarm

INFORMACJE O DRAMIE:
Tytuł (hangul): 좋아하면 울리는
Gatunki: romans, młodzieżowy, szkolny
Liczba odcinków: 8
Czas trwania odcinka: około 40 minut
Data wydania: 22 sierpnia 2019
Reżyser: Lee Na Jeong
Scenarzysta: Cheon Kye Young (komiks internetowy), Lee A Yeon, Seo Bo Ra
Platforma emisji: Netflix

GŁÓWNE ROLE:


OPIS FILMU: 
W świecie, w którym aplikacja informuje użytkowników, że podobają się komuś w okolicy, Kim Jojo przeżywa pierwszą miłość i próbuje pokonać przeciwności losu.
Źródło: netflix.com 

ZWIASTUN:


KILKA ZDAŃ ODE MNIE:
Wśród moich poleceń nigdy nie zabraknie „odmóżdżaczy”, bo i takie seriale uwielbiam oglądać. „Love Alarm” jest dramą, która nie ma skomplikowanej fabuły, jest krótka, zwięzła i na temat. Idealnie sprawdzi się do tego, aby odpocząć i zabić czas przy seansie. Produkcja mimo wszystko wywoływała we mnie dużo emocji. Jakbyście słyszeli, ile wyzwisk z moich ust poleciało w stronę bohaterów za ich niezrozumiałe i bezmyślne zachowanie :) Dla tych, co nie wiedzą, „Love Alarm” doczeka się niebawem 2 sezonu. Wstępnie premiera miała odbyć się 22 sierpnia tego roku (czyli w rocznicę wydania 1 sezonu), lecz z wiadomych przyczyn wszystko się opóźniło. Części drugiej możemy spodziewać się w roku 2021. Kto tak jak ja nie może się doczekać?

ULUBIONE OST:


Klang - Falling Again


HodgeIn - In My Little Mind


Tearliner - In My Dreams


Tearliner ft. Cho Hae Jin - Blooming Story 


OBEJRZĘ NA:
  • Netflix
  • CDA


It's okay to not be okay

INFORMACJE O DRAMIE:
Tytuł (hangul): 사이코지만 괜찮아
Gatunki: romans, psychologiczny, dramat, komedia, melodramat
Liczba odcinków: 16
Czas trwania odcinka: około 1 godziny
Data wydania: 20 czerwca 2020
Reżyser: Park Shin Wo
Scenarzysta: Jo Yong
Stacja emisji: tvN

GŁÓWNE ROLE:


OPIS FILMU:
Antyspołeczna pisarka i bezinteresowny opiekun ze szpitala psychiatrycznego, którym nigdy nie było po drodze z miłością, wzajemnie leczą swoje emocjonalne rany.
Źródło: netflix.com

ZWIASTUN:

KILKA ZDAŃ ODE MNIE:

Czy ktoś szuka dramy z twardą i niezależną bohaterką? Główna postać Go Moon Young jest znakomita, a So Ye Ji odwaliła kawał dobrej roboty, wcielając się w tę rolę. Co ja mówię… cała obsada była znakomita! Wszyscy jak dla mnie spisali się na medal i stworzyli niepowtarzalny nastrój. Drama nie należy do gatunku fantasy, ale baśniowy nastrój godnie to zastępuje. Po prostu musicie ją obejrzeć i zobaczyć sami!

ULUBIONE OST:


Janett Suhh - In Silence


Elaine - Wake Up


Janett Suhh - I'm Your Psycho


Ga Eun - Got You

OBEJRZĘ NA:
  • Netflix
  • DramaQueen

Na naszym blogu znajdziesz recenzję dramy „It's okay not to be okay”. Aby przekierować się na ten post, kliknij tutaj.




Abyss 

INFORMACJE O DRAMIE:
Tytuł (hangul):
어비스
Gatunki: fantasy, kryminał, romans, komedia
Liczba odcinków: 16
Czas trwania odcinka: około 1 godziny
Data wydania: 6 maja 2019
Reżyser: Yoo Je Won
Scenarzysta: Moon Soo Yun
Stacja emisji: tvN

GŁÓWNE ROLE:


OPIS FILMU:
Cha Min i Go Se-yeon odkrywają, że właśnie powrócili z zaświatów - do tego w całkiem nowych ciałach, których nie poznają.
Źródło: netflix.com

ZWIASTUN:

KILKA ZDAŃ ODE MNIE:
Drama „Abyss” ze względu na dużą ilość krwawych scen nie jest dla osób bardziej wrażliwych. Ten serial bardzo mocno wciąga w swój świat i zostawia pustkę po jej zakończeniu. Przy tej produkcji śmiałam się, płakałam oraz bałam (dużo krwi i zabójstw, ostrzegam), jeśli chcecie dowiedzieć się dogłębniej, co sądzę o „Abyss”, zapraszam na recenzję na naszym blogu!

ULUBIONE OST:


Suran ft. Coogie - Into The Abyss


Kim Feel - Fallin


Kim Bo Hyung - Stay


OBEJRZĘ NA:
  • Netflix
  • DramaQueen

Na naszym blogu znajdziesz recenzję dramy „Abyss”. Aby przekierować się na ten post, kliknij tutaj. To by było na tyle! Jestem ciekawa jakie są wasze ulubieńce z Netflixa. Dajcie znać w komentarzu! Życzę miłego weekendu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Eye of Korea , Blogger