czerwca 20, 2020

[K-DRAMA] „Abyss” – recenzja



Witajcie!
Z tej strony Sunrise. Dziś przyjrzymy się dramie Abyss, czyli serialowi pełnemu tajemnic, magii i miłości. Dowiecie się, co urzekło mnie w tej produkcji, a co mnie zawiodło. Zachęcam do dalszej lektury!



Informacje o dramie: 

Tytuł: Abyss (어비스)
Gatunki: fantasy, kryminał, romans, komedia
Odcinki: 16
Reżyser: Yoo Je Won
Scenarzysta: Moon Soo Yun
Stacja emisji: tvN
Data emisji: 06.05.2019 r. – 25.06.2019 r.
Główne role: 



Opis Dramy:

Cha Min (An Se-Ha) jest spadkobiercą firmy kosmetycznej. To bystry człowiek z dobrym sercem, lecz nie należy do atrakcyjnych. Mężczyzna umiera w wypadku. Dzięki magicznej kuli wraca do życia z innym wyglądem. Cha Min (Ahn Hyo-Seop) jest teraz przystojnym mężczyzną. 

Tymczasem jego przyjaciółka Ko Se-Yeon (Kim Sa-Rang) jest piękną prokuratorką, która odnosi sukcesy w swojej pracy. Pewnego dnia zostaje zamordowana w tajemniczych okolicznościach. Dzięki otchłani Cha Min przywraca ją do życia w innym ciele. Magiczna kula ożywia martwe osoby, ale zyskują one inny wygląd, który zależy od ich charakteru z przeszłości. 
Go Se Yeon i Cha Min zaczynają pracować w prywatnej firmie prawniczej i postanawiają znaleźć mordercę Ko Se Yeon. 


Zwiastun:



Moja opinia:


Dramą Abyss zainteresowałam się tak naprawdę dzięki obsadzie. Opis i fabuła serialu nie przykuły mojej uwagi. Gdy już rozpoczęłam seans, to nie mogłam się oderwać od ekranu. Z odcinka na odcinek historia bohaterów stawała się coraz bardziej tajemnicza i intrygująca. Tak jak już wiemy z powyższego opisu, bohaterowie powracają w nowym wcieleniu, które jest odzwierciedleniem ich charakteru z przeszłości. Park Bo Young miała odegrać brzydką postać, co nie współgra z urodą aktorki. Koreanka jest według mnie zbyt urodziwa do tej roli. Miłośnicy romansów również znajdą coś dla siebie. Go Se Yeon i Cha Min stworzyli zgraną parę. Słabym punktem serialu jest fabuła, która ma sporo niedociągnięć i dziur jak na przykład funkcjonowanie otchłani, która miała zmienne zasady działania. Widzimy, że najpierw magiczna kula przywraca do życia bohaterów w innym ciele, następnie postaci nie zmieniały swojego wyglądu, natomiast później uczestnicy wydarzeń byli kilkadziesiąt lat starsi. Kolejną wadą serialu są policjanci, którzy nie zachowywali się profesjonalnie, ponieważ pozwalali osobom trzecim mieszać się do spraw morderstw. 

Pomysł na zakończenie nie przypadło mi do gustu. Pozytywne wrażenie wywarły na mnie zdjęcia promujące dramę oraz okładki tytułowe. Ich kolorystyka zwróciła moją uwagę. 
Mimo wyżej wymienionych przeze mnie minusów drama jest jedną z moich ulubionych. Zachęcam do seansu, być może drama przypadnie i Wam do gustu. 

Moja ocena: 7/10
Muzyka: Moim zdaniem OST-y z dramy Abyss są znakomite. Zachęcam każdego do przesłuchania! 
Moje ulubione utwory:

Suran ft. Coogie  Into The Abyss



Kim Feel  Fallin



Kim Bo Hyung  Stay



Mam nadzieję, że dzisiejszy post się wam spodobał. Dajcie znać w komentarzu czy znacie i czy lubicie dramę Abyss. Jestem ciekawa waszej opinii. Do następnego!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Eye of Korea , Blogger