lipca 09, 2020

[K-BEAUTY] Masaż twarzy – czyli jeden z sekretów młodego wyglądu część 1


Dzień Doberek Moi Mili! Ahh nastało już lato, a wraz z latem wakacje. Czy to nie jest fantastyczny czas, by jeszcze lepiej zadbać o naszą skórę? Oczywiście, że tak! W ten piękny letni dzień postanowiłam, że uchylę Wam rąbka tajemnicy młodego wyglądu Koreanek. Nasze koleżanki z Dalekiego Wschodu zachowują młody wygląd cery nie tylko dzięki dobrym genom czy odpowiedniej pielęgnacji, ale również dzięki systematycznemu wykonywaniu masażu twarzy. Można go wykonywać za pomocą rollera lub dłoni. Dziś skupimy się na tym drugim sposobie i pokażę Wam, jak można wykonać go samodzielnie w domu. Jeśli tak jak mnie interesuje Was ten temat i chcielibyście czegoś więcej się o nim dowiedzieć to zapraszam do dalszej lektury.


Zanim zaczniemy wykonywać masaż...

Zanim zaczniesz wykonywać masaż upewnij się, że twoja skóra jest dobrze oczyszczona. Wykonaj demakijaż i oczyszczanie za pomocą produktu na bazie wody. Tonizujemy, nakładamy serum/ampułkę/esencje/koncentrat (to już w zależności od preferencji) i nałóż swój ulubiony krem. Ale zaraz zaraz! Esencja? Krem? Przecież podczas masażu wraz z dłońmi zetrę je sobie z twarzy. Jeśli zrodziła Ci się w głowie taka myśl to już pędzę z odpowiedzią. Krem ułatwi wykonywanie masażu. Jego formuła sprawi, że podczas wykonywania go, nasze dłonie będą sunąć po skórze twarzy, dzięki czemu zapobiegniemy rozciąganiu jej. Do wykonywania masażu bardzo popularne są również olejki. Ich ogromny wybór może przyprawić o zakłopotanie, ale z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie.

To teraz jesteśmy gotowi do wykonania masażu twarzy!


Jak ja wykonuję masaż na swojej twarzy?

Masaż wykonuję po wieczornej pielęgnacji, do którego wykorzystuję swój ulubiony krem do twarzy. Zawsze zaczynam od szyi, następnie przechodzę do twarzy. Szyję masuję od dołu do góry, wbrew sile grawitacji. W kolejnym etapie wykonuję „rozgrzewkę”, podczas której delikatnie rozmasowuję linię żuchwy oraz boki twarzy. Na koniec wykonuję masaż całej twarzy. Twarz rozmasowuję kolistymi ruchami, uważając by nie przyciskać opuszkami palców zbyt mocno, od środka twarzy do góry ku zewnątrz. Robię kilka powtórzeń i ponownie nakładam krem, aby mógł teraz się wchłonąć i odżywić moją skórę.

Źródło: zwierciadlo.pl


Zanim zaczęłam swoją przygodę z masażami twarzy, przeszukałam Internet w celu odnalezienia idealnego masażu dla mnie. Z pomocą przyszły mi filmiki na Youtube. Pod spodem wstawię Wam linki do filmików z masażami, z których sama chętnie korzystam. Kilka z nich są autorstwa naszej polskiej youtuberki Basi „Azjatycki Cukier”. Mam nadzieję, że tak jak i mnie przypadną Wam do gustu.

Miłego oglądania! ^^






Masaż to jeden z najprzyjemniejszych sposobów na odpoczynek. Tylko pamiętajcie, aby wykonywać go delikatnie tak, aby nie rozciągać niepotrzebnie skóry.

Ode mnie na dziś to tyle. W następnym artykule przyjrzymy się rollerom do twarzy, czy warto i jak ich używać. Jak zawsze zapraszam Was bardzo serdecznie do sekcji komentarzy. Widzimy się za dwa tygodnie.

1 komentarz:

Copyright © 2014 Eye of Korea , Blogger