lipca 30, 2020

[K-BEAUTY] Kosmetyczne podsumowanie miesiąca – lipiec




Hej, hej, hej!
Lipiec skłania się już ku końcowi, a co za tym idzie, przychodzę do Was z kosmetycznym podsumowaniem miesiąca! Przybliżę Wam dzisiaj kilka nowinek ze świata k-beauty, żebyście wiedzieli, co w trawie piszczy i może, kto wie  znajdziecie tam coś wprost dla siebie.

Zapraszam!

TONYMOLY x Minions


Minionki są chyba jednym z najpopularniejszych filmów animowanych ostatnich kilku lat, udało im się zrobić niezłą furorę i podbić miliony serc, dlatego kolaboracja z niemniej znaną firmą kosmetyczną  TONYMOLY, nie obeszła się bez głośnego echa. Premiera ich wspólnej linii kosmetyków do pielęgnacji odbyła się już w połowie czerwca, ale promocja wciąż trwa, a kolejne produkty ciągle dodawane są do listy.

W wyniku tej współpracy powstały m.in.:

  • krem do rąk,
  • pianka do mycia twarzy,
  • chusteczki do demakijażu,
  • balsam do ust,
  • wiele rodzajów maseczek o różnych formułach, konsystencjach i właściwościach.

źródło: ig. tonymoly.us_official

I'M MEME


I'M MEME jest jedną z marek, obok np. PONY EFFECT, powstałych i działających pod skrzydłami Memebox. Jej cechą charakterystyczną są niezwykle nowoczesne, proste, ale efektowne opakowania, które idealnie wpasowują się w kanony dzisiejszej estetyki. Lipiec był niezwykle owocnym miesiącem dla marki i przyniósł niejedną, a dwie premiery! Już pierwszego dnia miesiąca wyszła linia tintów do ust  Mystery Flash Tint, a kilka tygodni później OIL CUT, czyli różne bazy pod makijaż, zarówno te w postaci kremu, jak i cushionu.

źródło: ig. immeme_official

SKINFOOD


SKINFOOD, jak sama nazwa mogłaby sugerować, jest marką, która produkcję swoich kosmetyków opiera właśnie na produktach spożywczych. Zarówno pod względem składów, jak i samego wyglądu. Tutaj, tak samo jak w przypadku poprzedniej marki, otrzymaliśmy wiele ciekawych nowości, którym warto poświęcić chwilę.
ButteryCheekCake, czyli róże do policzków o aksamitnej, wręcz ,,maślanej" (stąd nazwa), łatwej w aplikacji konsystencji. 
A dla fanów sypkich produktów  cushion PeachCottonBlurCushion inspirowany delikatnością i wyglądem brzoskwiń.
CarrotCaroteneLine jest ich pierwszą wegańską linią, składającą się z kremów mających przynieść ulgę zmęczonej i nieodżywionej skórze. Aby dopełnić swoją pielęgnacyjną rutynę możemy też sięgnąć po jedną z maseczek SousVideMaskSheet, do wyboru mamy np. te z brokułem, papryką, czy szparagami.

źródło: ig. skinfood_official

BT21 x True Nature


W asortymencie BT21  marki stworzonej przez BTS wraz ze współpracą z Line Friends, znaleźć możemy ,,wszystko", przez ubrania, dodatki odzieżowe, po pluszaki, produkty codziennego użytku i kosmetyki. Pod koniec lipca, bez wcześniejszej zapowiedzi na Weverse Shop, internetowym sklepie Big Hit Entertainment (wytwórni chłopaków), pojawiły się dwa zestawy stworzone przy współpracy z True Nature: AC Control Mild Soothing Sheet Masks, czyli siedem nawilżających maseczek, każda z nadrukiem innej postaci, a także punktowe plasterki na wypryski, również sprzedawane w 7-paku.

źródło: Weverse Shop

To już tyle w dzisiejszym poście, jak mogliśmy razem zauważyć, lipiec był niezwykle owocnym miesiącem, a sierpień zapowiada się jeszcze ciekawiej, więc nie mogę się już doczekać, aby dowiedzieć się, co nam przyniesie!

Do następnego!

1 komentarz:

Copyright © 2014 Eye of Korea , Blogger