Cześć wszystkim!
Maj nie należał do najbardziej owocnych miesięcy, jeżeli chodzi o k-beauty. Z racji panującej obecnie sytuacji, wiele zdarzeń i premier zostało przeniesionych lub nawet odwołanych. Mimo wszystko, udało mi się wyśledzić kilka nowinek, o których chciałabym Wam dzisiaj napisać, może akurat któraś z nich przykuje Waszą uwagę.
3CE x Disney
3CE to marka należąca do Style Nanda, sklepu internetowego zajmującego się sprzedażą kosmetyków, ubrań i innych dodatków, które według założycielki przyciągają swoim mocnym, wyróżniającym się charakterem i niepowtarzalnym designem. Za całym tym sukcesem stoi Kim Sohee, która w 2005 roku, w momencie otwierania swojego sklepu miała zaledwie 21 lat. W miarę upływu czasu, wraz ze wzrostem marki, o współpracę zaczynały ubiegać się znane marki, a 11 maja światło dzienne ujrzała najnowsza kolaboracja z Disneyem!
W ofercie kosmetycznej znaleźć możemy:
- torby na kosmetyki,
- palety cieni,
- pomadki do ust,
- róże,
- lusterka z rączką,
- tinty do ust.
Lisa (BLACKPINK) na okładce czerwcowego wydania Allure
Wszystkie dziewczyny z BLACKPINK już od dłuższego czasu, oprócz na muzyce, skupiają się również na innych różnych działalnościach, na przykład modelingu. Efekty ich pracy mogliśmy ujrzeć już niejednokrotnie, ale dzisiaj skupimy się na Lisie, którą ostatnio zaobserwować można było na okładce najnowszego wydania Allure Korea.
W sprzedaży dostępne są trzy rodzaje okładki, każda z nich różni się lekko kolorystyką i ubiorem, jednak na każdej z nich Tajka wygląda niezwykle naturalnie i kobieco. Zaglądając do środka magazynu zobaczyć można więcej efektów tej współpracy w postaci sesji zdjęciowej, na którą poświęconych zostało kilka stron.
Okładka typ c, cr.allure korea. |
Premiera palety cieni PONY EFFECT
PONY EFFECT to marka stworzona w 2015 roku przez jedną z najpopularniejszych południowokoreańskich beauty youtuberek – Park Hyemin (w Internecie znanej jako PONY Syndrome). Na początku w ofercie dostępne były jedynie pędzle do makijażu i podkłady, ale z biegiem czasu oferta stopniowo powiększała się. Aktualnie marka oferuje szeroką gamę przeróżnych produktów o rozmaitych odcieniach i konsystencjach, każdy znajdzie coś dla siebie. 18 maja premierę miała najnowsza paleta cieni dostępna w dwóch opcjach kolorystycznych – Coachella i UMF (festiwal muzyki elektronicznej w Miami) o wdzięcznej nazwie Get ready with me?
Na obydwu paletach znaleźć można zarówno brokaty, jak i matowe cienie różniące się kolorystyką, bo podczas gdy Coachella składa się głównie z różnych odcieni różu, to UMF zachwyca błękitami i brązami, tworząc ciekawe połączenie, które może przydać się nie tylko do codziennego makijażu, ale i szalonego wyjścia ze znajomymi.
Nowa odsłona Eye Spang Glitter – Holika Holika
Metaliczno-brokatowe cienie do powiek w płynie – Eye Metal Glitter marki Holika Holika już od jakiegoś czasu królują w Internecie. Mają lekką, płynną konsystencję zawierającą niewielkie drobinki brokatu, przez co idealnie sprawdzają się w makijażu dziennym (choć z produktem można eksperymentować na różne sposoby). Serię Eye Spang-Glitter można nazwać bliźniaczą, gdyż jest ona bardzo podobna zarówno w kolorystyce, jak i użyciu. Różnicą jest jednak wielkość drobinek brokatu, gdyż w tej nowszej są one dużo większe. Na rynku można znaleźć już 5 innych, starszych odcieni pochodzących z tej serii, a te, które premierę miały 12 maja tego roku to złoty – Shell Parts i gold-rose Fairy Parts.
Świetny wpis, oby więcej takich! Uwielbiam czytać o nowościach kosmetycznych 💕
OdpowiedzUsuńAh, dziękuję bardzo! Cieszę się, że post się spodobał, a od siebie mogę dodad, że planuję stworzyć całą serię, kolejno podsumowując każdy miesiąc 😊
UsuńSuper, takiej wiadomości potrzebowałam 😆 Dziękuję, będę czekać na kolejne takie posty, no i w międzyczasie czytać wszystkie inne~ ❤️
Usuń