października 28, 2020

[K-DRAMA] Krótkie dramy czyli minidramy


Hejka! W dzisiejszym poście będziecie mogli wdrożyć się w świat minidram i przedstawię Wam kilka propozycji. Minidramy to nic innego jak krótkie dramy, które składają się z mniej niż 16 odcinków. Zazwyczaj jeden odcinek ma kilka minut. Osobiście bardzo lubię oglądać minidramy, ponieważ są krótkie, a ciekawe. Dlatego postanowiłam się podzielić niektórymi tytułami. Mam nadzieję, że spodoba Wam mój artykuł i już nie przedłużam tego wstępu, tylko zapraszam do dalszej części posta. 

1. Click Your Heart 

https://mydramalist.com/17065-click-your-heart/

Tytuł: "Click Your Heart"
Liczba odcinków: 7 ( odcinki trwają po 12/13 min)
Reżyser: Min Doo Shik
Gatunek: szkolna, romans, web drama
Stacja: Naver TV Cast 
Emisja: 17.03.2016r.  - 31.03.2016 r.
Główni role:

Opis dramy:
Kwon Mi Na jest energiczną licealistką, która przez swoją niezdarność przez cały czas wpada w trudne sytuacje. Ale to nie powstrzymuje czterech bardzo różnych chłopców przed zainteresowaniem się nią. Kim Ro Woon jest gwiazdą baseballu. Kim Da Won jest najlepszym uczniem w szkole i wieloletnim przyjacielem Mi Na’s. Baek Ju Ho zachowuje się jak zimny uliczny bandyta, ale ma serce ze złota dla ludzi, którzy zasłużyli na jego zaufanie. Kang Cha Ni jest członkiem boysbandu, który jest pasjonatem tańca. Który chłopak zdobędzie serce Mi Na?

Zwiastun:


Dodatkowo ta drama jest niezwykłym serialem, ponieważ możecie sobie sami wybrać jej koniec! Dla mnie "Click Your Heart" jest strzałem w dziesiątkę, ponieważ bawiłam się przy niej bardzo dobrze i na pewno kiedyś do niej powrócę! Jeśli lubicie krótkie miłosne seriale, to wydaję mi się, że ta propozycja przypadnie Wam do gustu. Jak oglądniecie, to nie zapomnijcie napisać w komentarzu pod tym postem, z kim byście widziały główną bohaterkę! 


2. Splash Splash Love

 
Tytuł: Splash Splash Love
Liczba odcinków: 2
Reżyser: Kim Ji Hyun
Stacja emisji: MBC
Gatunki: historyczna, romans, fantasy
Data emisji: 13.12.2015 r. – 20.12.2015 r.
Główne role:



Opis dramy:
Dan Bi ma pewną zdolność – gdy pada deszcz, może się przenieść tam gdzie chce. W dzień egzaminu dziewczyna nie może znieść presji rodziców i w czasie deszczu przenosi się do innego miejsca – ery Joseon. Kobieta spotyka tam młodego króla Lee Do, który zmaga się z suszą. Czy między nimi coś zaiskrzy?
 
Zwiastun:


Podsumowując, drama jest bardzo krótka, ponieważ ma dwa odcinki, które trwają razem ponad dwie godziny, więc zapewne oglądniecie tą mini dramę w jeden dzień. Osobiście nie przepadam za główną aktorką, jednak stwierdziłam, że dla głównego bohatera jestem w stanie wytrzymać wszystko. Dajcie znać w komentarzach, jak Wam się podobała ta drama. 


3. Queen of the Ring 

Źródło: https://pl.pinterest.com/pin/506795764304509303/?autologin=true&lp=true

Tytuł: Queen of the Ring
Liczba odcinków: 6
Reżyser: Kwon Sung Chan
Stacja emisji: MBC
Gatunki: romans, fantasy, komedia
Data emisji: 09.03.2017 r. - 23.03.2017 r.
Główne role:
Opis dramy:
Główną bohaterką jest Ma Nan Hee, która jest mało atrakcyjna. Jej matka ukrywa przed nią tajemnicę rodzinną. Pewnego dnia matka dziewczyny daje córce magiczny pierścień. Pierścionek ma magiczną moc, dzięki której Park Se Gun (przystojny chłopak z uczelni dziewczyny) postrzega ją jako swój ideał kobiety. Jednak na drodze Nan Hee pojawiają się pewne problemy. 

Zwiastun:


Tę dramę obejrzałam w jeden wieczór i muszę Wam przyznać, że jest to jedna z lepszych minidram jakie miałam okazję zobaczyć. Oglądając ją miałam mieszane uczucia, na początku nie byłam do niej przekonana, jednak z czasem wkręciłam się w fabułę i coraz bardziej byłam poruszona wątkiem w dramie. Nie ukrywam, że uroniłam kilka łez. Polecam tę dramę z ręką na sercu! 


4. Seven First Kisses

Źródło: https://pl.pinterest.com/pin/387872586647200437/

Tytuł: Seven First Kisses
Liczba odcinków: 8
Reżyser: Jung Jung Hwa
Stacja emisji: Naver TV Cast 
Gatunki: romans, komedia
Data emisji: 05.12.2016 r. - 05.01.2017 r.
Główne role:

Opis dramy:
Soo Jin pracuje jako recepcjonistka w centrum handlowym i nigdy nie miała chłopaka, co za tym idzie, nigdy się nie całowała. Soo Jin pewnego dnia spotyka na swojej drodze tajemniczą kobietę, której pomogła. W zamian za pomoc, tajemnicza kobieta zsyła głównej bohaterce siedmiu bardzo przystojnych i wspaniałych mężczyzn. 

Zwiastun:


Fabuła tej dramy jest według mnie genialna. Oglądając tę dramę miałam cały czas uśmiech na twarzy i ciągle się śmiałam. Główną bohaterkę kocham całym serduszkiem, jest taka piękna i słodka, a jej gra aktorska to cudo! 


5. Secret Queen Makers
Źródło: https://www.tokopedia.com/planetdigital7/dvd-drama-korea-secret-queen-makers


Tytuł: Secret Queen Makers
Liczba odcinków: 7
Reżyser: Lee Chang Min, Kim Sang Hoon 
Stacja emisji: Naver TV Cast 
Gatunki: romans, komedia
Data emisji: 04.06.2018 r. - 19.06.2018 r.
Główne role:

Opis dramy: 
Główna bohaterka ma na imię Ahn Gong Ju i jest przewodniczką wycieczek. Brakuje jej pewności siebie, do tego jest ignorowana i wyśmiewana przez innych. Gong Ju pogodziła się z myślą, że nie będzie piękną kobietą. Któregoś dnia przypadkowo zamienia się z nieznajomym walizkami. To spotkanie odmieniło życie głównej bohaterki. Spotyka na swojej drodze sześciu tajemniczych mężczyzn. Czy to pomoże Ahn Gong Ju w przełamaniu swojej niepewności w siebie?

Zwiastun:


Przedstawiam Wam kolejną perełkę wśród mini dram. Oglądałam ją na początku swojej przygody z dramami i to było jakieś trzy lata, więc nie pamiętam do końca wszystkiego, jednak pamiętam, że fabuła mi się bardzo podobała i do tego mogłam podziwiać przystojnych aktorów. 


To już tyle na dzisiaj, jesteście zainteresowani taką serią? A może Wy macie jakieś pomysły na posty z kategorii k-drama? Jeśli tak, to piszcie w komentarzach!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Eye of Korea , Blogger