października 07, 2020

"Polecajki" ekipy EoK- produkty do pielęgnacji



Hejka!
Ahhh październik. Za oknami już roztacza się aura jesieni. Dni robią się coraz krótsze i pochmurne, temperatura coraz niższa. W takie szare dni ma się ochotę tylko usiąść pod kocykiem z kubkiem ciepłej herbaty i powspominać ciepłe dni beztroskiego lata. Ale jesień też ma w sobie wiele uroku. Pięknie zazłocone liście przykrywają ulicę miast. Zaczynamy nosić ciepłe, piękne sweterki, które swą miękkością otulają nas podczas spacerów.  Na umilenie dzisiejszego dnia,  ekipa EoK postanowiła podzielić się z wami swoimi ulubionymi koreańskimi kosmetykami. Jeśli interesuje Cię taki temat, to zapraszam do dalszej lektury. 
Jvlkv
Benton- Krem pod oczy
Lubię go za nawilżenie jakie oferuje mojej skórze. Dzięki niemu nie jest ona sucha. Daje również świetny efekt rozświetlenia, sińce pod oczami znikają. 


(źródło wizaz.pl)


Sunrise
Isana Sunsu- krem do mycia twarzy
Krem do mycia twarzy Isana Sunsu ma świetną konsystencję. Największym plusem jak dla mnie jest to, że jest delikatny i nie wysusza mojej skóry. Produkt, ku zdziwieniu nie jest inspirowany koreańskimi produktami, a faktycznie wyprodukowano go w Korei. Polecam go osobom, które szukają czegoś delikatnego do mycia. 

(źródło rossmann.pl)

Misoo
Skin 79 Fresh garden maski w płachcie
To jedyna seria maseczek w płachcie, która zadziałała na moją skórę i spełniła swoje zdanie. Szczególnie przypadła mi do gustu ta z czerwonym żeń-szeniem. Po regularnym stosowaniu zniknęły mi czerwone plamy po trądziku i moje przesuszone policzki stały się nawilżone i przyjemne w dotyku. Uwielbiam wraz z mamą używać ich podczas naszych babskich wieczorów.



(źródło http://www.pinklipstick.pl/2016/09/maski-w-pachcie-skin79-snail-glacial.html)

Chaksarang
Etude House Pure Water Baobab- Cleansing Foam 
Nie tylko wygładza skórę i ją oczyszcza, ale dodatkowo cudownie pachnie. 
(żródło https://www.cleo.com.sg/beauty/skincare/8-must-haves-kick-start-your-clear-skin-routine/)


malia0895
Frudia - My orchard mochi cleansing foam (mango)
Markę Frudia uwielbiam za wspaniały skład kosmetyków i widoczne działanie (regularne stosowanie żelu pomogło mi w walce z trądzikiem. 
(źródło https://mintishop.pl/product-pol-37147-Frudia-My-Orchard-Mochi-Cleansing-Foam-Pianka-do-twarzy-Mango-120ml.html)


A jacy są wasi pielęgnacyjni ulubieńcy? Podzielcie się nimi w sekcji komentarzy. Ode mnie na dziś to tyle. Mam nadzieje, że takie posty przypadną wam do gustu. Jak zawsze zapraszam was na nasze social media, by być z nami na bieżąco i nie przegapić żadnego nowego postu. Trzymajcie się ciepło i uważajcie na siebie. Do zobaczenia w następnym poście. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Eye of Korea , Blogger