Hejka kochani!
Miło mi przywitać się z wami, po krótkiej przerwie, w podsumowaniu kosmetycznym miesiąca- Lipiec. Za oknami wysokie temperatury ale czy równie gorąco było w świecie kbeauty? Jeśli jesteście ciekawi, zapraszam do dalszego czytania.
KONIEC WSPÓŁPRACY CLIO ZE STRAY KIDS
W lipcu marka kosmetyczna CLIO zamieściła na swoim Instagramie podziękowania dla Stray Kids i tym samym zakończyła się kolaboracja pomiędzy firmą, a zespołem. Panom ze Stray Kids życzymy wielu wspaniałych kosmetycznych współprac.
KROK KU LEPSZEJ PLANECIE Z MARKĄ INNISFREE
Do sklepów stacjonarnych marka wprowadza podstawki na szminki wykonane w 100% z plastiku z recyklingu. Kosmetyki wysyłane w paczkach do klientów, mają być pakowane w pudełka z recyklingu oraz zabezpieczone w biodegradowalny papier. Co sądzicie o tej zmianie?
JANG WONYOUNG NOWĄ MUZĄ MARKI INNISFREE
Na instagramie, marka Inisfree poinformowała, że artystka znana z zespołu IZ*ONE, Jung Wonyoung, zostaje twarzą marki. Już nie mogę doczekać się aby zobaczyć efekt współpracy pomiędzy marką a artystką.
NOWA PALETA CIENI OD AMUSE
Jak możemy przeczytać na stronie producenta, paleta ta ma wprowadzać w słoneczny nastrój. W palecie znajduje się 9 odcieni, 4 o matowym wykończeniu i 5 błysków. Do każdego zamówienia dodawana jest fotokarta z Seulgi z Red Velvet.
MIĘTOWO-CZEKOLADOWY ZAWRÓT GŁOWY
Kto z Was uwielbia smak miętowo-czekoladowy? Jeszcze do niedawna w Korei panowała moda na ten smak. Mogliśmy znaleźć je wszędzie w lodach, a nawet w kurczaku. Marka Etude zainspirowana modą na mintchoco, wypuściła paletę o tej samej wdzięcznej nazwie. Paletka zawiera 6 cieni, 4 matowe i 2 błyszczące.
Ode mnie na dziś to tyle. Dajcie znać czy któryś news Was zaskoczył, bądź czy zdecydujecie się na którąś z palet. Życzę Wam miłego wieczoru i do zobaczenia w kolejnym poście.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz