kwietnia 20, 2020

Witamy na Eye of Korea!



Hejka! Po wielu tygodniach pracy w końcu możemy to powiedzieć. Dziś oficjalnie otwieramy naszego bloga! Mamy nadzieję, że tak jak my nie mogliście się doczekać i wraz z nami odliczaliście dni do tego wielkiego wydarzenia. Z racji tego, iż jest to nasz pierwszy wpis, pragniemy Wam się przedstawić. Nasz zespół jest dość liczny. Należy do niego aż czternaście osób! Każdy z nas dla lepszego zapoznania przygotował krótki wpis o sobie, do którego przeczytania bardzo serdecznie Was zapraszamy. Bez zbędnej zwłoki, zaczynamy! 



Chimi
Hej! Nazywam się Wiktoria, mam szesnaście lat i jestem założycielką tego bloga. Interesuję się Koreą Południową od około pięciu lat. Moja przygoda z kpopem zaczęła się dość zwyczajnie  przyjaciółka pokazała mi grupę History (niestety ten zespół już nie istnieje), w której się zakochałam! Aktualnie słucham wielu zespołów, jednak tym ulubionym jest BTS. Dramami interesuję się krócej niż k-popem, jednak na swoim koncie mam już sporo tytułów. Właśnie z tych dwóch kategorii będziecie mogli mnie kojarzyć. Interesuję się również informatyką, dlatego wybrałam kierunek matematycznoinformatyczny w moim liceum.


Red Starlight
Kiedyś moja przyjaciółka zapytała mnie: Gdybyś musiała opisać siebie w trzech słowach, to jakie byś wybrała?”. Długo się nad tym zastanawiałam, bo czy można zawrzeć całego siebie w zaledwie kilku wyrazach? Ale w końcu na nie wpadłam. Po pierwsze optymizm  jestem energiczna, pozytywnie nastawiona do życia i staram się sprawiać, by na twarzach innych ludzi pojawiał się uśmiech. Po drugie taniec  jest to moja największa pasja od dziecka. Po trzecie hobby  mam ich wiele, jednym z najważniejszych jest zainteresowanie innymi krajami i ich kulturami, szczególnie Koreą Południową i Hiszpanią. Tak więc, po tym nietypowym wstępie poznajmy się jeszcze bliżej! Jestem Red Starlight (czerwony to mój ulubiony kolor, a czy światło gwiazd nie jest po prostu przepiękne?). Kocham tańczyć, czytać książki, oglądać dramy, rysować i pisać. Mam dziewiętnaście lat, a Koreą interesuję się od 5. Wkroczyłam w ten magiczny świat dzięki Sistar (na zawsze będzie w naszych serduszkach). A kiedy poznałam inne zespoły, przepadłam kompletnie. Kpop jest moją odskocznią od rzeczywistości, pocieszeniem w trudnych chwilach, ale też radością każdego dnia. Dzięki niemu zaczęłam doceniać siebie jeszcze bardziej. Właśnie pod tą zakładką będziecie mogli mnie znaleźć, ale nie tylko! Bo czym byłyby comebacki artystów, gdyby nie ich stroje i fryzury? Interesuję się modą, a sami przyznajcie, że visuale koreańskich gwiazd są zabójcze! Dlatego zobaczymy się również w zakładce kfashion! Mam nadzieję, że spodoba wam się nasz blog i będziecie do nas wracać z przyjemnością! 


Matan89
Nazywam się Mateusz, mam osiemnaście lat. Już od wielu lat interesuje się koreańską muzyką i kulturą. Na co dzień chodzę do liceum o profilu z rozszerzonym językiem angielskim i geografią. Bardzo często oglądam seriale i filmy na Netflixie, od niedawna zacząłem też moją przygodę z koreańskimi dramami. W wolnych chwilach lubię przeczytać jakąś ciekawą książkę lub mangę. Można mnie poznać także jako wielkiego fana zespołu Blackpink. Mam nadzieję, że moje artykuły przypadną wam do gustu i zostaniecie z naszym blogiem na dłużej.


Malia0895
Cześć! Mam na imię Marysia, ale tutaj przedstawiłam się jako Malia0895. Na blogu zajmuję się kategorią k-pop. Bardzo się cieszę, że mogę uczestniczyć w prowadzeniu tego blog, ponieważ mogę podzielić się z innymi moimi zainteresowaniami. Koreą zaczęłam interesować się dwa lata temu. Zaczynając od k-popu przez kulturę, a od niedawna dramami i nawet językiem. Mam nadzieję, że moje posty przypadną Wam do gustu i się polubimy! 


Sunrise
Hejka! Jestem Sunrise z kategorii dramy. Mogę się określić mianem optymistki uparcie dążącej do upragnionego celu. Mam szesnaście lat i dużo planów na przyszłość. Lubię mieć każdą sprawę zaplanowaną i dopracowaną. Uwielbiam nowe wyzwania, dlatego podjęłam się współpracy z ekipą naszego bloga. Dramami zaczęłam się interesować przez obejrzenie kilku filmików na Facebooku. Zaczęłam zakładać konta na stronach i spędzałam całe noce na seansach. Im więcej dram obejrzałam, tym bardziej Korea mnie intrygowała i inspirowała. Oprócz koreańskich seriali kocham też Avengers oraz Barbie, do której mam ogromny sentyment z dzieciństwa. Moim marzeniem jest podróżowanie po świecie, a Korea na pewno będzie pierwszym przystankiem. Dziękuję, że jesteście z nami i mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej.   


KoreanGirl997
Cześć! Jestem Paulina, mam dwadzieścia jeden lat. Jestem studentką pielęgniarstwa. Koreą Południową interesuję się od około 2015 roku. Swoją przygodę rozpoczęłam z zespołem GOT7, wtedy też zaczęłam interesować się językiem koreańskim i oglądaniem dram. Staram się rozwijać moje umiejętności z koreańskiego, mimo że są jeszcze na poziomie podstawowym. A poza tym lubię czytać książki, ćwiczyć jogę oraz oglądać filmy. Mam nadzieję, że moje posty będą dla Was interesujące! Pozdrowionka! <3


Babuszka
Hejka! Nazywam się Kamila, ale możecie mi mówić Babuszka. Jestem siedemnastolatką i uczęszczam na profil biologicznochemiczny. Będę waszą recenzentką dram oraz dilerką newsów z tego cudownego świata. Moja przygoda z nimi rozpoczęła się w dość nietypowy sposób, bo poprzez YouTube. Wow, kto by się spodziewał, bo na pewno nie ja. No cóż, tkwię w tym wspaniałym świecie do dziś, już prawie od 6 lat i nie widzi mi się uciekać. Mam nadzieję że się polubimy! 화이팅! 

Kimoru
안녕!  Jestem Kimoru, a w rzeczywistości nazywam się Klaudia i znalazłam się tutaj po to, aby nauczyć Was języka. Jak można się domyślić  interesuję się językiem kraju, któremu poświęcony jest cały blog, a oprócz tego  śpiewam, piszę, a także nałogowo oglądam seriale, jak i dramy, Jeśli chodzi o muzykę to czasem słucham kpopu, ale staram się nie ograniczać jedynie do tego gatunku, który istnieje w Korei. Słucham między innymi MoonMoon'a [문문], a odbiegając od muzyki koreańskiej to uwielbiam rocka i pop. Mam ogromną nadzieję, że będziecie z pasją i zainteresowaniem czekać na lekcje, które będę tutaj prowadzić. Dołożę wszelkich starań, żeby wszystko przebiegało efektywnie i zrozumiale. 

Sagi 
Cześć! Jestem Sagi, mam 19 lat i myślę, że niektórzy z was mogą mnie kojarzyć. Ciężko opisać mnie jednym słowem. Mam w głowie zbyt wiele pomysłów i chciałabym móc rozciągnąć mój dzień, by zdążyć wszystko zrobić. Interesuje się zbyt wieloma rzeczami w tym głównie językiem koreańskim, taekwondo, tworzeniem filmów od początku do końca, tworzeniem muzyki oraz łucznictwem. Moim ulubionym miejscem na świecie jest las. Kocham tam uciekać zawsze, gdy mam taką możliwość i zostawać sama, otoczona naturą. Moim marzeniem jest zamieszkanie w małym domku gdzieś na końcu świata. Koreą interesuje się od dzieciństwa. Wychowałam się na kpopie i kdramach. Języka zaczęłam uczyć się sama 6 lat temu, by zrozumieć piosenki i moich przyjaciół. Teraz mieszkam w małym mieście pod Seulem i o tym chciałabym wam opowiedzieć. W naszej „podróży” zahaczymy tez o ciekawe miejsca warte poznania, jedzenie warte spróbowania, ale także wspólnie spróbujemy nauczyć się koreańskiego. Może tak jak ja utwierdzacie się w przekonaniu o jego pięknie i lekkości brzmienia. Postaram się wam pokazać, że jego nauka może być naprawdę przyjemna i prosta!


Jvlkv
Hejka!  Nazywam się Julka, mam szesnaście lat i jestem w I liceum na kierunku matgeoang. Mieszkam w województwie łódzkim. Interesuję się fotografią, psychologią, muzyką, tańcem i oczywiście Koreą (Południową i Północną), a wszystko zaczęło się od BTS i piosenki Pied Piper, potem chciałam wiedzieć tylko więcej i więcej. Moim marzeniem jest wyjazd do Korei Południowej i  spełnianie się  branży muzycznej i tanecznej. W wolnych chwilach najczęściej czytam książki, słucham muzyki, robię zdjęcia i... staram się tańczyć. To chyba na tyle o mnie! Do napisania!

Umizumi 
Hej! Mam na imię Zuzia, w maju skończę siedemnaście lat. Na Koreę po raz pierwszy, natknęłam się tak naprawdę już na lekcji historii, a że jest to mój ulubiony przedmiot to bardzo chętnie zaczęłam poszerzać swoją wiedzę na jej temat. Punktem kulminacyjnym był jednak moment, gdy przez przypadek obejrzałam filmik z Bangtanami. Bardzo spodobała mi się radość jaką emanowali, dlatego zdecydowałam się obejrzeć kolejny filmik. W pewnym momencie pomyślałam, że w sumie fajnie byłoby poznać ich imiona, oczywiście na tym się nie skończyło, a moja przygoda zarówno z kulturą jak i historią Korei trwa już nieco ponad rok. Gram na wiolonczeli i fortepianie (miałam też epizod z fagotem, ale niestety nie potrwał on zbyt długo). Lubię czytać, interesuję się muzyką, trochę też modą, ale jest to dla mnie coś raczej naturalnego.Uważam, że indywidualny styl to sposób wyrażenia siebie. Jestem z reguły cichą osobą, dlatego wierzę, że mój wygląd w pewien sposób choć trochę pokazuje to, kim jestem.

Sky 
Gdybym miała się przedstawić jako pora roku, zdecydowanie wybrałabym moją ukochaną  LATO. Energiczna, pozytywnie nastawiona do życia 19latka, którą ciężko zniechęcić do jakiegokolwiek pomysłu. Miłośniczka Harrego Pottera, Piratów z Karaibów i dobrej kawy, która w wolnym czasie najbardziej lubi czytać książki, najlepiej te z wątkiem kryminalnym. Dziewczyna, która uwielbia podejmować ryzyko i dążyć do celu za wszelką cenę, a pseudonim jej SKY. Dobra, to teraz bardziej oficjalnie. Hejka! Jestem Sky, możecie mnie znaleźć w dziale „kbeauty”. Bardzo miło mi Was powitać w pierwszym poście na Naszym blogu. Do świata koreańskiej kultury wkroczyłam tanecznym krokiem wraz z piosenką „Idol” od BTS, a pierwszą dramą jaką obejrzałam było Hwarang (V jest tam przesłodziakiem). Mam nadzieję, że spodoba Wam się nasz kontent i zostaniecie z nami na dłużej. Do zobaczenia w kolejnych postach.



Yumi Lee
Cześć! Pełnię rolę grafika i redaktora, więc raczej będziecie widywać tu moje prace niżeli wypowiedzi. Skończyłam szkołę wizażu i charakteryzacji, gdzie oprócz rozwijania swoich pasji zaraziłam się miłością do fotografii. Moją ulubioną modelką jest oczywiście mój piesek. Aktualnie rozwijam się, studiując Publikowanie Cyfrowe i Sieciowe, co przygotowuje mnie do przyszłej pracy przy tworzeniu podobnych stron, ebooków czy chociażby klasycznych papierowych książek. Uwielbiam czytać, zwłaszcza fantastykę i reportaże. Koreą Południową interesuję się do 10 lat. Wkroczyłam w ten świat przez zespół Big Bang, który na zawsze pozostanie w moim sercu. Oczywiście na kpopie się nie zatrzymuję, fascynuje mnie głównie tamtejsza kultura i mam nadzieję, że kiedyś uda mi się zwiedzić wiele pięknych miejsc tego kraju. Poza koreańską muzyką słucham także chociażby rocka, a na moich playlistach można znaleźć takich wykonawców jak: Queen, Elton John, Nickelback, Metalica, Scorpions, One Ok Rock, My First Story i wiele innych. Spotkać mnie można co roku na Pyrkonie, więc jeśli ktoś chciałby otrzymać free huga, przybić piątkę czy chwilę porozmawiać to zapraszam! ^^

Misoo
Hejo, tutaj Misoo. 미소 (miso) w języku koreańskim oznacza uśmiech, a ja lubię zarażać uśmiechem i pozytywną energią. Interesuję się Koreą i kpopem od końca 2014 roku. W Eye of Korea odpowiedzialna jestem za grafikę. Coś o mnie? Dominika, rocznik 01, fotograf amator, książkoholik, k-popjournal, UB Baekhyun (EXO, SuperM), UBand BTS/EXO. 


Tak prezentuje się cała nasza rodzinka. Mamy ogromną nadzieję, że zostaniecie na dłużej i pomożecie stworzyć nam małą społeczność. Posty na blogu będą pojawiać się codziennie, z wyjątkiem niedziel. Tydzień rozpoczniemy postem o kulturze. Następnie przejdziemy do postu o kpopie. Później poznamy świat dram, kolejnego dnia przedstawimy Wam strefę piękna. Pod koniec tygodnia dostarczymy Wam lekcję języka koreańskiego i wrócimy do k‑popu lub przedstawimy modowe inspiracjeCo jakiś czas będziemy mieć dla Was małą niespodziankę, której na razie Wam nie zdradzimy. Dowiecie się już niedługo. 

Jeśli macie jakieś pytania, zadajcie je w komentarzu pod tym postem. Na dzisiaj to już koniec, jednak nie smućcie się! Jutro kolejny post! 

Zapraszamy Was również na naszego Facebooka i Instagrama

13 komentarzy:

  1. Miło było was wszystkich chociaż troszeczkę poznać. Będzie mi bardzo miło czytać blog prowadzony przez tak młodą i liczną ekipę. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo! Mamy nadzieję, że nasze posty spodobają się Tobie i zostaniesz z nami na dłużej!
      Pozdrawiamy,
      Ekipa Eye of Korea

      Usuń
  2. Brzmi bardzo ciekawie! Już nie mogę się doczekać 😂 화이팅~!

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko przywitanie, a jednak! Tyle pozytywnej energii, że aż humor mi się poprawił :D Czekam na kolejne posty! <3<3 화이팅!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Nam się poprawił humor, bo napisałaś komentarz :)
      Pozdrawiamy,
      Zespół Eye of Korea!

      Usuń
  4. Byłam od początku dodania pierwszego posta, natomiast dopiero teraz znalazłam czas aby móc zacząć moją przygodę z tym blogiem. Post przedstawiający każdego po kolei jest moim zdaniem cudownym pomysłem oraz sądzę, że każdy z was w rzeczywistości jest naprawdę pozytywną osobą. Takie jest moje pierwsze spostrzeżenie tego, natomiast jaka jest prawda to wiecie tylko wy haha. Idę się brać za czytanie kolejnych postów i jeśli będę miała co, na pewno pojawi się więcej moich komentarzy! Życzę powodzenia!^^ ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka liczna ekipa O.O No proszę. Ale to bardzo dobrze. Dzięki temu na blogu będą prezentowane różne treści w różnych stylach 👍 Póki co zostanę tu na dłużej xD

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Eye of Korea , Blogger