maja 28, 2021

Podsumowanie konwentu Hallyu Wave Online 2021

Hejka! Pamiętacie jak kilka dni temu dodałyśmy posta z informacją, że zostałyśmy patronem konwentu Hallyu Wave Online 2021? Dzisiaj chcielibyśmy napisać dla Was kilka zdań jak było na konwencie. Dlatego nie przedłużając, zapraszamy!

Cassierukki:
Nie mogłam być obecna w sobotę, ale niedzielę spędziłam na trzech interesujących wykładach i wywiadzie z M.O.N.T. O 13:00 zaczęła się prelekcja prowadzona przez (NIE)TYPOWĄ GRAŻYNĘ o Mitach i Wierzeniach Koreańczyków. Częste nawiązania do historii mogą wydawać się nudne, ale nie tutaj. (NIE)TYPOWA GRAŻYNA opowiadała bardzo ciekawie, zwięźle i na temat. Robiła to z pasją i przekonaniem, przez co czas bardzo szybko upłynął. O 14:15 zaczął się wykład z kategorii K-DANCE, a tej kategorii byłam bardzo ciekawa. Prowadziła go HOPE, która skradła moje serce jeszcze na chacie przed jej wystąpieniem. Jest przesympatyczna i biła od niej niesamowita energia. Od razu zaobserwowałam ją na Instagramie, jako że wcześniej jej nie znałam. Te 9 punktów, które zdobyłam podczas jej prezentacji, naprawdę mnie zmotywowało do tego, bym zaczęła nagrywać - zwłaszcza że pół życia tańczyłam taniec współczesny i KPOP RANDOM PLAY DANCE to moja codzienna rozrywka. Jednak nie ułatwia mi tego mój niewielki lęk przed każdego rodzaju obiektywem. Może kiedyś się przełamię, zwłaszcza że HOPE dzieliła się naprawdę przydatnymi radami. O 18:15 zaczął się temat ponownie z kategorii K-DANCE o tytule ‘To Ty tutaj rządzisz’, który poprowadziła DAHYE. Na początku było widać ten stres i niepewność, ale wszystko było jak najbardziej zrozumiałe, zwłaszcza że później dołączyły prowadzące i spowodowały, że atmosfera znów była bardzo przyjemna. Podobnie do HOPE, DAHYE podzieliła się swoim doświadczeniem i radami dla osób, które są zainteresowane tym by zacząć nagrywać KPOPOWE DANCE COVERY. Jednak HOPE bardziej skupiała się na kwestii samej choreografii za to DAHYE poruszała kwestię prowadzenia konta i radzenia sobie z odbiorem. Cały ten konwent skojarzył mi się z Targami Książki, na które kiedyś jeździłam. Zawsze mają wspaniałą atmosferę. Tu spotkanie z autorem, tu promocje na książki, tu konkursy, tu można poznać nowe osoby, z którymi dzielimy zainteresowania. W głowie się nie mieści, że ZFK potrafiło to tak dobrze zorganizować ONLINE, wciąż zapewniając fantastyczną atmosferę. Dosłownie wyobrażałam sobie, że to wszystko dzieje się na ogromnej hali. W jednej sali wspólne oglądanie dram, w innej konkursy, pełen pasaż wystawców a na scenie z panelem przecudowni prelegenci, a wszędzie kręci się tłum ludzi. Widzę, jak dużo pracy zostało w to włożone, a problemy techniczne to po prostu złośliwość rzeczy martwych. Gratuluję i życzę ZFK kolejnych udanych edycji, może nawet offine.


Sky:
Na samym wstępie, chciałabym bardzo podziękować organizatorkom Hallyu Wave, za przygotowanie tak ciekawego wydarzenia na którym, dzięki różnorodności tematycznej, każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Niestety, nie udało mi się być na obydwu dniach konwentu, lecz udało mi się  załapać na tematykę beauty i fashion, którą prowadziły Bonnie i Sophie oraz posłuchać wykładu doktor Wioli na temat duszy i ciała koreańczyków. Wykład dr Wioli, przybliżył nam jak ważna dla Koreańczyków jest ich historia i tradycja, jak umiejętnie potrafią w architekturze połączyć to co nowoczesne z tym co dawne. Ale żebyście nie myśleli, że był to tylko monotonny wykład, na którym nic się nie działo. Prezentacja przedstawiona podczas konwentu zawierała w sobie zdjęcia z prywatnego archiwum prowadzącej, na których ukazana była “Korea od wewnątrz”. Całość przekazu uświetnił spokojny głos pełen pasji do koreańskiej kultury, który dźwięcznie uświadamiał mnie, za co tak lubię Korę i ich tradycje. Na temat kbeauty i kfashion mogłabym wypowiadać się cały dzień, ale postaram się pokrótce przybliżyć Wam zarys. Podczas prezentacji dziewczyny przybliżyły nam, widzom, zarys koreańskiej pielęgnacji (jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej  na jej temat bądź nie mogłeś//aś byc na konwencie zapraszam na moje poprzednie posty z działu kbeauty, między innymi o 10 krokach pielęgnacyjnych) i fenomenu 10-stopniowej pielęgnacji twarzy. Bonnie i Sophie podzieliły się z nami swoimi ulubionymi koreańskimi kosmetykami oraz przedstawiły trendy makijażowe jak i ubraniowe w Korei Południowej. Podczas wykładu poruszony został również temat Asianfishingu, który coraz częściej dotyka osoby czerpiące inspiracje ze wschodnich stylów, a  bardzo ważny, by uzmysłowić nam wszystkim, że makijaż jest w pewien sposób sztuką, którą możemy przedstawiać na swój indywidualny sposób, tak aby samemu ze sobą czuć się dobrze. Hallyu Wave postawiło sobie za cel zabranie nas w podróż po szeroko pojętej kulturze koreańskiej i go osiągnęło. Oby więcej takich eventów, zarówno online jak i offline. 

Red Starlight:
Przede wszystkim bardzo, bardzo dziękuję organizatorkom Hallyu Wave za przygotowanie, zorganizowanie oraz przeprowadzenie tego niesamowitego i klimatycznego wydarzenia! Każda prelekcja, każdy konkurs, każda minuta spędzona na tym konwencie była przepełniona pasją, miłością do Korei Południowej i jej kultury. Osobiście zakochałam się w niej jeszcze bardziej i w jej wszystkich aspektach właśnie po tym weekendzie. Muzyka, dramy, filmy, moda, uroda, kultura oraz wiele, wiele więcej - przez tych kilka magicznych dni dowiedziałam się więcej na ich temat niż do tej pory. Ciekawe fun facty, historie, anegdotki wzbudziły jeszcze większe zainteresowanie. Z pewnością jeszcze dalej zagłębię się we wszystkie dziedziny, ponieważ po wszystkich prelekcjach i rozmowach wiele rzeczy niezmiernie mnie zainteresowało. Pamiętam też wiele polecanek, po które sama na pewno sięgnę. Liczne inspiracje oraz pomysły, które nam przekazali, były fantastyczne! O czym warto wspomnieć to niesamowita energia prowadzących, którzy zarażali swoim uśmiechem i pasją wszystkich słuchających. Z ogromną przyjemnością słuchało się wszystkich prelekcji. Podsumowując, event był po prostu niesamowity, przepełniony niepowtarzalnym klimatem Korei Południowej i jej kultury. Mam nadzieję, że stanie się on corocznym konwentem zrzeszającym pasjonatów Korei oraz zyskującym coraz więcej fanów. ZFK wykonaliście ogromny kawał świetnej roboty! Mam nadzieję, że do zobaczenia za rok!


Misoo:
Konwent ZFK: Hallyu Wave Online 2021 był moim pierwszym konwentem kpopowym, w którym brałam udział. Był to dla mnie ogromny zaszczyt, że nasza grupa EOK mogła objąć wydarzenie patronatem medialnym. Dziękuję z całego serca ZFK za taką możliwość. Plusem wydarzenia była przede wszystkim duża różnorodność atrakcji z różnych dziedzin. Każdy mógł uczestniczyć w tym, co go najbardziej interesowało. Moją uwagę przykuły prelekcje prowadzone na YT. Szczególnie w pamięci zapadła mi prezentacja pt. ,,Soul in Seoul - czyli trendy modowo-urodowe prosto z Korei” prowadzoną przez cudowne Bonnie i Sophie oraz quizy. Małym minusem była dla mnie duża ilość kanałów na Discordzie, którego używałam pierwszy raz. Choć były one dokładnie opisane, to ciężko było mi się na nich odnaleźć, tym bardziej, że zarówno prelekcje, dramy, konkursy, gry jak i czaty działy się jednocześnie. Jednak ta mała wada nie przeszkodziła mi w dobrej zabawie i nauce podczas prelekcji. Chciałabym podziękować i pogratulować całej ekipie ZFK, prelegentom, wspaniałym prowadzącym, sponsorom oraz innym patronom i gościom specjalnym za przygotowanie tak dużego i fascynującego konwentu. Mam nadzieję, że zobaczymy się jeszcze za rok. Być może stacjonarnie? Trzymam kciuki.

YeNa:
Muszę przyznać, że Konwent ZFK: Hallyu Wave Online 2021 zrobił na mnie ogromne wrażenie. Była to pierwsza moja taka impreza online. Dostarczona nam została moc atrakcji przygotowanych przez ekipę ZFK i wszystkich współtwórców wydarzenia. Było widać ilość pracy i energii, jaką każda zaangażowana osoba włożyła w event. Serwer na Discordzie proponował nam dużo zabawnych gier i quizów oraz możliwość słuchania wspólnie muzyki czy rozmowy. Dzięki wykładom mogłam dowiedzieć się wiele rzeczy. Były one naprawdę ciekawe i świetnie przygotowane. Prelegenci oraz prowadzący, choć z ekranu, zarażali pozytywną energią i uśmiechem. Te dwa dni minęły mi naprawdę szybko, a każda atrakcja urozmaiciła mi czas. Ze swojej strony oraz całej ekipy EOK chciałam podziękować za możliwość udziału i serdecznie pogratulować organizacji imprezy. Mam nadzieję, że może kiedyś zobaczymy się nie online, a już twarzą w twarz! Całej grupie ZFK życzę powodzenia i dalszej pracy i dużo pozytywnej energii, bo widać, że robicie to co kochacie i trzymajcie tak dalej! Fighting!

Jvlkv:
Konwent został zorganizowany moim zdaniem na bardzo dobrym poziomie. Można było zaobserwować, że przygotowany materiał był bardzo różnorodny. Poznałam kilka nowych zagadnień, na przykład: nunchi. Poruszone zagadnienia inspirowały mnie do dalszej nauki oraz poszerzania swojej wiedzy. Przekazane informacje były skrzętnie przygotowane, momentami bardzo pozytywnie zaskakujące.

HyoJin:
W pierwszej kolejności muszę przyznać, że ZFK zorganizowało niesamowity konwent, za co chciałabym z całego serduszka im podziękować, fantastycznie spędziłam czas. Zgromadzenie tylu interesujących osób, stworzenie całego programu oraz przygotowanie tak złożonego serwera na discordzie musiało być nie lada wyzwaniem! Na konwencie brałam udział w dwóch grach, o k-dramach oraz k-popie, poszło mi dość przeciętnie ale nie przeszkodziło mi to w super zabawie. Byłam również na kilku prelekcjach, uwielbiam słuchać takich wykładów, bardzo często bywam na webinarach i mogę z czystym sumieniem przyznać, że prelegenci których słuchałam, byli świetnie przygotowani. Zdecydowanie najbardziej podobały mi się prelekcje o tatuażach od Seohee oraz o mitach i wierzeniach od (nie)typowej Grażyny, każdemu polecam zajrzeć na kanał ZFK na youtubie, gdzie są zapisane livey i obejrzeć jeżeli ktoś nie miał okazji uczestniczyć w dniu wydarzenia. Na koniec jeszcze wspomnę o prowadzących, Jut i Hikari, które były cudowne, słuchając ich ciągle się uśmiechałam. ZFK robi niesamowitą robotę i z niecierpliwością wyczekuje kolejnych wydarzeń!


Chimi:
Organizacja całego konwentu była naprawdę bardzo dobra, podziwiam, że zostało to wszystko tak zaplanowane. Uczestniczyłam w kilku prelekcjach i w miarę byłam aktywna na Discordzie. Na prelekcjach dowiedziałam się wielu ciekawych rzeczy, a na discordzie mogłam popisać z innymi osobami o swoich zainteresowaniach. Czasem gubiłam się w kanałach na Discordzie i przewijałam w górę i w dół, aby znaleźć dany kanał, jednak po kilku sekundach go odnalazłam. Konkursy i zabawy były naprawdę warte uwagi i gratuluję wszystkim osobom, które wygrały te wszystkie niesamowite nagrody. Jestem zadowolona z całego konwentu i czekam na kolejne!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Eye of Korea , Blogger