marca 31, 2021

[K-BEAUTY] Podsumowanie kosmetyczne miesiąca - marzec

Źródła: ig:amuse, ig: unleashia,toocoolforschool.us
Hejka kochani! Kolejny miesiąc za nami a to oznacza, że pora na "Podsumowanie kosmetyczne miesiąca". Marki kosmetyczne nie próżnują i z miesiąca na miesiąc wydają coraz to ciekawsze nowości kosmetyczne, z których każdy jest w stanie wybrać coś dla siebie. To co zaczynamy?

Nowa kolekcja Amuse

Amuse wraz z aktorką Gong Hyo Jin, wypuścili kolekcję dedykowaną weganom o chwytliwej nazwie "Eye Vegan". 

W skład kolekcji wchodzą:

- maskara do rzęs 

- palety cieni do powiek 01 Sheer Nude i 02 Sheer Pink

Jako ogromna miłośniczka kosmetyków zarówno do pielęgnacji jak i kolorowych, bardzo zainteresowałam się tą kolekcją. Jak zapewnia producent jest to ich pierwsza seria kosmetyków do oczu, zrobiona w 100% z wegańskich składników.  Palety na oficjalnej stronie producenta kosztują 29$, maskara 20$.


Nowa paleta róży od Too Cool For School

Too Cool For School w tym miesiącu postawiło na minimalizm. W ich najnowszej palecie "Artclass by Rodin Tea" trzy herbaciane róże do policzków. Opakowanie jak i same odcienie produktu przywodzą na myśl, wiosenne pikniki spędzone na łonie natury wraz z rodzinną czy przyjaciółmi. Jak sugeruje producent, róże te można mieszać wszystkie ze sobą dla uzyskania naturalnego i świeżego wyglądu skóry, bądź nakładać je warstwowo dla uzyskania gradientu kolorów na policzkach. 


Nowe paletki od marki UNLEASHIA

Nie wiem jak wy, ale ja jestem prawdziwą sroką i uwielbiam wszystko co się świeci. Przeglądając Instagram, nie mogłam nie zwrócić uwagi na nową paletę cieni od UNLEASHIA. Marka ta wypuściła produkt w trzech wariantach kolorystycznych, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie ale ostrzegam może być ciężko hahaha. Kosmetyki UNLEASHIA są wegańskie oraz firma nie testuje swoich produktów na zwierzętach. 


MAKIJAŻ MIESIĄCA

Źródło: ig: hyunah_aa

Ode mnie na dziś to tyle. Dajcie znać w komentarzu, która nowość najbardziej przypadła Wam do gustu albo zszokowała. Zachęcam również do podsyłania mi drogą mailową makijaży w stylu koreańskim wykonanych przez was, bardzo chętnie umieszczę je w swoim poście w dziale "Makijaż miesiąca". Przesyłam dużo pozytywnej energii i mam nadzieje, że zobaczymy się już niedługo.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Eye of Korea , Blogger