W Korei temat urody jest niezwykle powszechny, a tysiące dziewczyn i chłopaków pragną wykonywać zawody z nim związane. Jednym z najpopularniejszych kroków w tym kierunku jest rozpoczęcie swojej internetowej kariery poprzez na przykład bloga, media społecznościowe czy też YouTube, dlatego też w dzisiejszym poście przedstawię Wam kilka k-beauty youtuberek, którym udało się nawiązać współprace lub stworzyć własne marki kosmetyczne! Zapraszam!
PONY EFFECT
PONY EFFECT jest marką kosmetyczną założoną w 2015 roku przez jedną z najpopularniejszych koreańskich beauty youtuberek – Park Hyemin (w Internecie posługującą się pseudonimem PONY Syndrome) wraz we współpracy z Memebox. Zaczynając od „podstawowych” przyrządów kosmetycznych, teraz w ofercie znaleźć możemy szeroką gamę różnych produktów. Przez pędzle, podkłady, aż do pomadek i cieni. Każdy znajdzie coś dla siebie!
Źródło: Instagram @ponysmakeup |
ColourPop X Jenn Im
Jenn Im jest Koreanką urodzoną i mieszkającą w Stanach Zjednoczonych. Swoją przygodę z YouTube rozpoczęła w 2010 roku publikując filmiki o tematyce modowej – haule zakupowe czy wskazówki dotyczące ubioru. Z biegiem lat jej kanał rozrastał się przyciągając coraz to kolejne rzesze fanów. W maju 2016 roku dziewczyna podjęła współpracę z amerykańską firmą – ColourPop Cosmetics. W wyniku owej kolaboracji powstała linia kosmetyczna o wdzięcznej nazwie – Jenn Ne Sais Quo, a w jej ofercie znalazły się: pomadki do ust w płynie, szminki, pojedyncze cienie do oczu i konturówki.
Źródło: Instagram @imjennim |
KraveBeauty
Liah Yoo na swoim kanale na YouTube zajmuje się tematem skóry. Problemami, jakie mogą ją dotykać – trądzikiem, zmarszczkami, przebarwieniami, itd. Oprócz filmików edukacyjnych znaleźć możemy jeszcze np. materiały pokazujące sposób, w jaki dziewczyna dba o swoją cerę, czego unika, a co uwielbia i poleca. Szczerze wyraża swoją opinię na temat wielu kosmetyków, pomagając tym samym wielu osobom podejmować słuszne i bardziej świadome decyzje, przy okazji ratując ich portfele od niepotrzebnych wydatków. W 2017 roku na rynek Amerykański oraz Koreański weszła linia jej naturalnych kosmetyków do pielęgnacji skóry. Na oficjalnej stronie marki, po kliknięciu w wybrany produkt możemy zobaczyć jego pełen opis, oprócz listy składników jest również notka o tym, dla jakiego typu cery dany produkt został przeznaczony.
Źródło: Instagram @liahyoo |
SOO ADOR X RISABAE
Risabae jest bez wątpienia jedną z najpopularniejszych koreańskich beauty youtuberek. Na swoim kanale, na którym znaleźć można min. GRWM czy transformacje światowej sławy gwiazdy (np. Due Lipę, Angelinę Jolie z filmu Czarownica czy Hwasę) oraz różne vlogi i tutoriale makijażowe, zgromadziła już ponad 2,2 mln subskrypcji. Do współpracy dziewczyny z SOO ADOR doszło już dwa razy. Za pierwszym ujrzeć mogliśmy kolekcję sztucznych rzęs, a w tej najnowszej pędzle do makijażu.
Źródło: Instagram @risabae_art |
To już wszystko w dzisiejszym poście. Czy znaliście któreś z tych beauty youtuberek? A może macie innych ulubieńców? Dajcie znać w komentarzach.
Do następnego!
Zdjęcia z grafiki tytułowej pochodzą z następujących Instagramów: @ponysmakeup, @risabae_art, @imjennim.
Nie jestem dobra w tych tematach, ale Pony znam/kojarzę
OdpowiedzUsuń